Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Смирнова Мария Михайловна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 47 по 66 из 98
< назад
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
How Live Shopping Influences Impulse Buying Desire : An S-O-R Model Perspective
Ван Сыци; Van Syci
2021
The impact of advertising integrations on the behavior of podcast listeners
Свирюкова Анастасия Сергеевна; Svirukova Anastasia Sergeevna
2021
The impact of co-creation on consumer behavior in game industry
Заречнева Ксения Дмитриевна; Zarecneva Ksenia Dmitrievna
2023
Impact of Communicative Methods to Stimulate Online Reviews on Customer Behavior
Майсей Анастасия Вадимовна; Majsej Anastasia Vadimovna
2020
Impact of gamification in marketing on consumer behavioral intentions
Муравская Снежана Александровна; Muravskaa Snezana Aleksandrovna
2022
The Impact of P2P Service Platform Interface on User Trust and Behavior
Сычева Варвара Владимировна; Syceva Varvara Vladimirovna
2020
The impact of promotions with uncertain rewards on consumer behavior
Савельева Полина Сергеевна; Saveleva Polina Sergeevna
2021
Impact of rewards on generation and use of online consumer reviews
Холдорбекова Зарина Дилдоровна; Holdorbekova Zarina Dildorovna
2023
The Impact of Virtual Try-On on Purchase Intention in the Russian Makeup Cosmetics Online Market
Жигунова Полина Евгеньевна; Zigunova Polina Evgenevna
2016
The improvement of joint promotion program for a wine distributor: A case study of simple
Кутергина Евгения Викторовна; Kutergina Evgeniya
2023
Improvement of the Comandor&Cinema Branding Program in the Russian Hosiery Market
Соколова Анна Александровна; Sokolova Anna Aleksandrovna
2020
Improvement of the communication strategy with the end-users and service providers for the online freelance market “X”
Антонова Елена Юрьевна; Antonova Elena Urevna
2020
Improving multichannel marketing strategy of "Zenit-Trade" JSC
Богомолов Павел Сергеевич; Bogomolov Pavel Sergeevic
2023
Improving the Communication Strategy of the Clinic "My Medical Center" in Gelendzhik
Баранова Дарья Владиславовна; Baranova Dara Vladislavovna
2021
Improving the marketing communications program for Mars Wrigley products in the GazpromNeft filling station chain
Верняев Егор Игоревич; Vernaev Egor Igorevic
2022
Improving the SMM-program to Promote the Brand of the «EcoCare Beauty» Studio in the Fitness Services Market of St. Petersburg
Минасян Яна Рубеновна; Minasan Ana Rubenovna
2023
Improving the User Experience for Customers in the Izba Online Store
Петров Евгений Евгеньевич; Petrov Evgenij Evgenevic
2022
Influence Marketing in Social Networks: Impact on Consumer Behavior in Russian Market
Афанасьева Анастасия Юрьевна; Afanaseva Anastasia Urevna
2022
The Influence of Communicative Tactics of Organizational Response to Negative Online Reviews on Consumer Behavior
Николаенко Ксения Евгеньевна; Nikolaenko Ksenia Evgenevna
2021
Influence of consumer involvment on activation of cognitive biases in digital advertising
Квон Наталья Мироновна; Kvon Natala Mironovna