Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Ребязина Вера Александровна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 20
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Acceptance of Augmented Reality in M-Commerce: the Role of Consumers' Motivation, Drivers and Barriers
Черенко Полина Леонидовна; Cherenko Polina
2023
Adoption of Learning Management Systems among Faculty Members in Russia
Крюков Эрик Сергеевич; Krukov Erik Sergeevic
2022
Brand Evolution Based on Innovation: Starbucks Coffee Company Case Study
Иванова Светлана Валерьевна; Ivanova Svetlana Valerevna
2018
Changes in Consumer Behavior: Embracing Generation Z in Russia
Аскенова Лаура; Askenova Laura
2020
Digital Competences of Consumers in Buying Digital Products via Tech-Enabled Commerce
Шеремеева Анастасия Александровна; Seremeeva Anastasia Aleksandrovna
2018
Digital Marketing Strategies in FMCG Market
Тепляшин Денис Вячеславович; Tepliashin Denis
2022
The Effects of User Experience on Loyalty in Carsharing Market
Сидоров Арсений Леонидович; Sidorov Arsenij Leonidovic
2018
Examining the Relationship of Brand Love and Brand Loyalty to Luxury Fashion Brands in Russia
Ачимпонг Ивонн Конаду; Aсheampong Yvonne Konadu
2021
Factors Influencing Consumer Behavior in Gaming Industry: Evidence from Russian Market
Машковская Владислава Олеговна; Maskovskaa Vladislava Olegovna
2021
How Live Shopping Influences Impulse Buying Desire : An S-O-R Model Perspective
Ван Сыци; Van Syci
2023
Investigation of the Exit Strategies of International Brands from Russian Market Based on Consumers' Brand Perception
Мерика Санта; Merika Santa
2022
Macro Vs Micro-Influencer: Which One to Choose Based on Brand Awareness and Purpose
Кудряшова Виктория; Kudrasova Viktoria
2020
Market Skepticism as a Specific Trait of Consumer Behavior of Representatives of Generation Z
Анкудинов Александр Антонович; Ankudinov Aleksandr Antonovic
2020
A Model of Green Purchase Behavior of Russian Millennials
Ефимов Дмитрий Константинович; Efimov Dmitrij Konstantinovic
2023
Personalization as Phenomenon in Online Retail Context: Consumer Characteristics Affecting Intention to Use Personalized Offers
Ятин Никита Сергеевич; Atin Nikita Sergeevic
2022
Research on the Influencing Factors of Customer Satisfaction in Cross-Border E-Commerce
Сюе Ин; Sue In
2023
The Role of Augmented Reality on Marketing Practices in the B2C Sector for the German Market
Грубер Фердинанд Леополд; Gruber Ferdinand Leopold
2021
Segmentation of Digital Products Consumers: the Role of Digital Competences and Generational Features
Алексеева Юлия Иннокентьевна; Alekseeva Ulia Innokentevna
2017
Selection Criteria of Russian Consumers in the Organic Food Market: Country of Origin Perceptions
Манолова Ирина Владимировна; Manolova Irina
2022
Сonsumers’ Perception of Online Retail Stores' Image in case of Sustainable Business Strategy: Impact on Customer-Based Brand Equity
Лукашова Виктория Алексеевна; Lukasova Viktoria Alekseevna