Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/7355
Title: Using commercial advertisements for fostering sociocultural competence of adult learners of English language courses
Other Titles: Формирование социокультурной компетенции у взрослых слушателей курсового обучения на основе аутентичных рекламных роликов (на материале английского языка)
Authors: Сергаева Юлия Владимировна
Хлыстенко Виктория Валерьевна
Khlystenko Viktoriia
Копыловская Мария Юрьевна
Kopylovskaia Mariia Iurevnа
Issue Date: 2017
URI: http://hdl.handle.net/11701/7355
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR__Xlystenko.docxArticle4,04 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_RAReview_Khlystenko.docxReviewSV13,41 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Otzyv_Xlystenko.docxReviewSV13,31 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_st005507_Kopylovskaya_Mariya_YUrevna_(supervisor)(En).txtReviewSV2,35 kBTextView/Open
reviewSV_st005507_Kopylovskaya_Mariya_YUrevna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV4,19 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.