Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Смирнова Мария Михайловна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 73 по 92 из 98
< назад
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
Loyalty program development for LLC "Brave Goodies"
Верещагина Александра Андреевна; Veresagina Aleksandra Andreevna
2022
Macro Vs Micro-Influencer: Which One to Choose Based on Brand Awareness and Purpose
Кудряшова Виктория; Kudrasova Viktoria
2020
Market Skepticism as a Specific Trait of Consumer Behavior of Representatives of Generation Z
Анкудинов Александр Антонович; Ankudinov Aleksandr Antonovic
2020
Marketing Capabilities on Implementing Innovations and Launching New Products
Мкртчян Седа Маратовна; Mkrtcan Seda Maratovna
2023
Marketing Factors of Firm Competitiveness in Times of Crisis (the Example of Russian Companies During the COVID-19 Pandemic)
Магомедова Аида Маратовна; Magomedova Aida Maratovna
2017
Marketing plan for the entry of a new wine house into the HoReCa segment of the Georgian wine market: Evidence from the Kakheti region
Липартелиани Тамара Гиоргивна; Liparteliani Tamara
2016
Marketing strategy for company Innocent in Russia
Тукмакова Юлия Владимировна; Tukmakova Iuliia
2020
A Model of Green Purchase Behavior of Russian Millennials
Ефимов Дмитрий Константинович; Efimov Dmitrij Konstantinovic
2020
New product concept development for "0 Calories" company
Федорова Алина Владиславовна; Fedorova Alina Vladislavovna
2021
New product development for the "LV Party" project
Довгарь Елизавета Алексеевна; Dovgar Elizaveta Alekseevna
2023
Personalization as Phenomenon in Online Retail Context: Consumer Characteristics Affecting Intention to Use Personalized Offers
Ятин Никита Сергеевич; Atin Nikita Sergeevic
2016
Prediction and decision making support in Dutch electricity market using big data techniques: A comparative analysis of different approaches
Чжао Юйчэнь; Zhao Yuchen
2020
Pricing on eco-friendly products (on the example of Russian clothing industry)
Яшина Елизавета Владимировна; Asina Elizaveta Vladimirovna
2021
Promotion of "Lev Golitsyn" brand in HoReCa
Древаль Никита Русланович; Dreval Nikita Ruslanovic
2022
Research on the Influencing Factors of Customer Satisfaction in Cross-Border E-Commerce
Сюе Ин; Sue In
2023
The Role of Augmented Reality on Marketing Practices in the B2C Sector for the German Market
Грубер Фердинанд Леополд; Gruber Ferdinand Leopold
2018
The Role of Initial Consideration and Active Evaluation Within the Consumer Decision Journey Framework: the Journey Experience of Amazon Italy Customers.
Бассани Дольче Джудит; Bassani Dolce Jehudith
2020
The role of omni-channel approach in creating loyal community in the videogame insdustry
Щербакова Светлана Сергеевна; Serbakova Svetlana Sergeevna
2020
The role of omni-channel strategy in the formation of customer experience
Колбасюк Екатерина Игоревна; Kolbasuk Ekaterina Igorevna
2021
Segmentation of Digital Products Consumers: the Role of Digital Competences and Generational Features
Алексеева Юлия Иннокентьевна; Alekseeva Ulia Innokentevna