Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Смирнова Мария Михайловна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 53 по 72 из 98
< назад
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
The impact of promotions with uncertain rewards on consumer behavior
Савельева Полина Сергеевна; Saveleva Polina Sergeevna
2021
Impact of rewards on generation and use of online consumer reviews
Холдорбекова Зарина Дилдоровна; Holdorbekova Zarina Dildorovna
2023
The Impact of Virtual Try-On on Purchase Intention in the Russian Makeup Cosmetics Online Market
Жигунова Полина Евгеньевна; Zigunova Polina Evgenevna
2016
The improvement of joint promotion program for a wine distributor: A case study of simple
Кутергина Евгения Викторовна; Kutergina Evgeniya
2023
Improvement of the Comandor&Cinema Branding Program in the Russian Hosiery Market
Соколова Анна Александровна; Sokolova Anna Aleksandrovna
2020
Improvement of the communication strategy with the end-users and service providers for the online freelance market “X”
Антонова Елена Юрьевна; Antonova Elena Urevna
2020
Improving multichannel marketing strategy of "Zenit-Trade" JSC
Богомолов Павел Сергеевич; Bogomolov Pavel Sergeevic
2023
Improving the Communication Strategy of the Clinic "My Medical Center" in Gelendzhik
Баранова Дарья Владиславовна; Baranova Dara Vladislavovna
2021
Improving the marketing communications program for Mars Wrigley products in the GazpromNeft filling station chain
Верняев Егор Игоревич; Vernaev Egor Igorevic
2022
Improving the SMM-program to Promote the Brand of the «EcoCare Beauty» Studio in the Fitness Services Market of St. Petersburg
Минасян Яна Рубеновна; Minasan Ana Rubenovna
2023
Improving the User Experience for Customers in the Izba Online Store
Петров Евгений Евгеньевич; Petrov Evgenij Evgenevic
2022
Influence Marketing in Social Networks: Impact on Consumer Behavior in Russian Market
Афанасьева Анастасия Юрьевна; Afanaseva Anastasia Urevna
2022
The Influence of Communicative Tactics of Organizational Response to Negative Online Reviews on Consumer Behavior
Николаенко Ксения Евгеньевна; Nikolaenko Ksenia Evgenevna
2021
Influence of consumer involvment on activation of cognitive biases in digital advertising
Квон Наталья Мироновна; Kvon Natala Mironovna
2021
The influence of corporate social responsibility initiatives on consumers' loyalty towards retailers' private labels of organic products
Николаенко Анна Максимовна; Nikolaenko Anna Maksimovna
2020
Influence of Internet marketing tools on brand equity in the cat food market in Russia
Олифир Сергей Иванович; Olifir Sergej Ivanovic
2018
The Influence of the Effect of the Country of Origin on the Consumers’ Evaluation of Finnish Origin Goods
Бабич Анастасия Кирилловна; Babich Anastasiia
2022
Interrelation of Marketing, Innovation Capabilities and Firm Performance
Попова Анна Валерьевна; Popova Anna Valerevna
2022
Investigation of Perceived Value of Online Cinemas' Recommender Systems on Russian Market
Мусохранов Евгений Вячеславович; Musohranov Evgenij Vaceslavovic
2023
Investigation of the Exit Strategies of International Brands from Russian Market Based on Consumers' Brand Perception
Мерика Санта; Merika Santa