Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Алканова Ольга Николаевна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 44 по 63 из 64
< назад
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
Investigating the Determinants of Customers’ Propensity to Plan Purchases during Sales
Басенко Вероника Олеговна; Basenko Veronika Olegovna
2022
Investigation of Perceived Value of Online Cinemas' Recommender Systems on Russian Market
Мусохранов Евгений Вячеславович; Musohranov Evgenij Vaceslavovic
2021
Loyalty program development for LLC "Brave Goodies"
Верещагина Александра Андреевна; Veresagina Aleksandra Andreevna
2017
Marketing plan for the entry of a new wine house into the HoReCa segment of the Georgian wine market: Evidence from the Kakheti region
Липартелиани Тамара Гиоргивна; Liparteliani Tamara
2020
Marketing strategy for launching Expertlead into the St. Petersburg market
Пайкин Никита Михайлович; Pajkin Nikita Mihajlovic
2023
Model of Consumer Choice on the Russian Cat Food Market
Зеленевская Александра Павловна; Zelenevskaa Aleksandra Pavlovna
2023
Motives and Barriers in Formation of Organic Products Purchase Intention on the Saint-Petersburg Market
Сидорова Полина Андреевна; Sidorova Polina Andreevna
2022
Personalization Effects in Online Retail: Case of the Russian Market
Плятинский Артем Владиславович; Platinskij Artem Vladislavovic
2023
Prerequisites for Symbolic Consumption in the Russian Apparel Market
Скородумова Мария Алексеевна; Skorodumova Maria Alekseevna
2020
Price positioning of the mobile application CoinKeeper in the Russian market
Косякова Анна Александровна; Kosakova Anna Aleksandrovna
2021
Promotion of the extended range of Losevo products
Крюков Эрик Сергеевич; Krukov Erik Sergeevic
2020
Research of motives and barriers in formation of eco-clothing purchase intention on St. Petersburg market
Калачян Циала Нориковна; Kalacan Ciala Norikovna
2022
The Role of Brand Activism in Shaping Purchase Intentions in the Russian Market of Skin Care Cosmetics
Ветошкина Арина Васильевна; Vetoskina Arina Vasilevna
2020
The role of omni-channel approach in creating loyal community in the videogame insdustry
Щербакова Светлана Сергеевна; Serbakova Svetlana Sergeevna
2020
The role of omni-channel strategy in the formation of customer experience
Колбасюк Екатерина Игоревна; Kolbasuk Ekaterina Igorevna
2018
The Study of Barriers Preventing Customers from Subscription to Mobile Music Streaming Services in Russia
Бобров Максим Сергеевич; Bobrov Maksim
2016
A study of consumer perception of changes in St. Petersburg dairy market supply
Сидоренко Алексей Алексеевич; Sidorenko Alexey
2017
The Study of Digital Marketing Solutions Effect on Customer-Based Brand Equity in Cosmetic Industry in Russia
Зикеева Мария Александровна; Zikeeva Maria
2017
The Study of Marketing Knowledge Management Role in Marketing Strategy of Telecommunication Companies in Indonesia
Марета Зелфа Лола; Maretha Zelfa Lola
2020
Study on Red Bull brand loyalty
Супранович Светлана Владимировна; Supranovic Svetlana Vladimirovna