Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Алканова Ольга Николаевна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 21 по 40 из 64
< назад
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2020
The Effect of User Digital Competence on Smartphone Perceived Quality in the Russian Market
Лабазанов Руслан Сергеевич; Labazanov Ruslan Sergeevic
2022
The Effects of User Experience on Loyalty in Carsharing Market
Сидоров Арсений Леонидович; Sidorov Arsenij Leonidovic
2016
Factors affecting consumer behavior in context of service using after its digitalization
Титов Антон Станиславович; Titov Anton
2017
Factors affecting customer loyalty to baby food brands in the market of St.Perersburg
Харисова Ксения Рашидовна; Kharisova Kseniia
2023
Factors Affecting User Loyalty to Online Educational Platforms in Russia
Селезнева Вероника Витальевна; Selezneva Veronika Vitalevna
2023
Factors of Consumer Acceptance of Artificial Intelligence-Based Communication Technologies in Customer Support
Шумейко Анна Алексеевна; Sumejko Anna Alekseevna
2022
Factors of Сonsumer Acceptance of Innovative Technologies in Online Fashion Retail Stores
Алисова Екатерина Александровна; Alisova Ekaterina Aleksandrovna
2021
The formation of loyalty of students to online-cinemas in Russia
Шестакова Алена Александровна; Sestakova Alena Aleksandrovna
2021
The impact of co-creation on consumer behavior in game industry
Заречнева Ксения Дмитриевна; Zarecneva Ksenia Dmitrievna
2021
The Impact of Company’s Corporate Social Responsibility (CSR) on Consumer Brand Equity and Purchase Intention
Лодяная Алёна Михайловна; Lodanaa Alena Mihajlovna
2021
The Impact of Consumer Digital Competence on Acceptance of Digital Ecosystem Solutions: the Case of Sber
Саакян Ануш Гайковна; Saakan Anus Gajkovna
2022
The Impact of P2P Service Platform Interface on User Trust and Behavior
Сычева Варвара Владимировна; Syceva Varvara Vladimirovna
2021
Impact of rewards on generation and use of online consumer reviews
Холдорбекова Зарина Дилдоровна; Holdorbekova Zarina Dildorovna
2016
The improvement of loyalty program for Petersburg Fuel Company
Попов Николай Викторович; Popov Nikolay
2023
Improving the Brand Promotion Strategy of the Restaurant Group "Komitet"
Скорик Кирилл Олегович; Skorik Kirill Olegovic
2023
Improving the Effectiveness of Marketing Communications of Russian B2C Super Apps by Combining In-app Channelsa
Казаков Андрей Юрьевич; Kazakov Andrej Urevic
2020
Influence of buyers' perceived risk of private label's goods in comparison with manufacturer companies' goods on the market of FMCG in St.Petersburg
Московая Юлия Александровна; Moskovaa Ulia Aleksandrovna
2021
Influence of chatbot user experience on online retailers brand attitude
Ляхницкая Лидия Владимировна; Lahnickaa Lidia Vladimirovna
2022
The Influence of Communicative Tactics of Organizational Response to Negative Online Reviews on Consumer Behavior
Николаенко Ксения Евгеньевна; Nikolaenko Ksenia Evgenevna
2022
The Influence of Companies' Corporate Social Responsibility (CSR) Activities on Consumers' Attitudes and Behavioral Intentions in the Fast Fashion Market
Селезнева Анна Игоревна; Selezneva Anna Igorevna