Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/14093
Title: Features of advertising created by Japanese and American companies for the Japanese consumer: Testing the hypothesis of global versus local thinking
Other Titles: Особенности рекламы, создаваемой японскими и американскими компаниями для японского потребителя: проверка гипотезы глобального и локального мышления
Authors: Малашевская Мария Николаевна
Селезнёва Екатерина Олеговна
Selezneva Ekaterina
Кагальникова Анастасия Вячеславовна
Kagalnikova Anastasiia Viacheslаvovnа
Issue Date: 2018
URI: http://hdl.handle.net/11701/14093
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SELEZNEVA_E__O_.docxArticle184,26 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_OTZYV_nauch__ruk__SELEZNEVA_E_O_.docxReviewSV16,22 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_OTZYV_nauch__ruk__SELEZNEVA_E_O___.docxReviewSV18,47 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Otzyv_Selezneva.docxReviewRev17,5 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_st036291_Malashevskaya_Mariya_Nikolaevna_(reviewer)(Ru).txtReviewRev7,57 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.