Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Алканова Ольга Николаевна
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 29 по 48 из 64
< назад
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2021
The impact of co-creation on consumer behavior in game industry
Заречнева Ксения Дмитриевна; Zarecneva Ksenia Dmitrievna
2021
The Impact of Company’s Corporate Social Responsibility (CSR) on Consumer Brand Equity and Purchase Intention
Лодяная Алёна Михайловна; Lodanaa Alena Mihajlovna
2021
The Impact of Consumer Digital Competence on Acceptance of Digital Ecosystem Solutions: the Case of Sber
Саакян Ануш Гайковна; Saakan Anus Gajkovna
2022
The Impact of P2P Service Platform Interface on User Trust and Behavior
Сычева Варвара Владимировна; Syceva Varvara Vladimirovna
2021
Impact of rewards on generation and use of online consumer reviews
Холдорбекова Зарина Дилдоровна; Holdorbekova Zarina Dildorovna
2016
The improvement of loyalty program for Petersburg Fuel Company
Попов Николай Викторович; Popov Nikolay
2023
Improving the Brand Promotion Strategy of the Restaurant Group "Komitet"
Скорик Кирилл Олегович; Skorik Kirill Olegovic
2023
Improving the Effectiveness of Marketing Communications of Russian B2C Super Apps by Combining In-app Channelsa
Казаков Андрей Юрьевич; Kazakov Andrej Urevic
2020
Influence of buyers' perceived risk of private label's goods in comparison with manufacturer companies' goods on the market of FMCG in St.Petersburg
Московая Юлия Александровна; Moskovaa Ulia Aleksandrovna
2021
Influence of chatbot user experience on online retailers brand attitude
Ляхницкая Лидия Владимировна; Lahnickaa Lidia Vladimirovna
2022
The Influence of Communicative Tactics of Organizational Response to Negative Online Reviews on Consumer Behavior
Николаенко Ксения Евгеньевна; Nikolaenko Ksenia Evgenevna
2022
The Influence of Companies' Corporate Social Responsibility (CSR) Activities on Consumers' Attitudes and Behavioral Intentions in the Fast Fashion Market
Селезнева Анна Игоревна; Selezneva Anna Igorevna
2023
The Influence of International Social Network Ban on Consumers' Attitude to Russian Social Media: Case of VK
Илива Мария Николаевна; Iliva Maria Nikolaevna
2021
The Influence of Social Media Marketing on Impulse Buying Intent: the Case of WeChat
Лэй Юйхан; Lej Ujhan
2020
Investigating Factors Influencing Dream of Luxury Among Millennials
Горшинев Семён; Gorsinev Semen
2020
Investigating the Determinants of Customers’ Propensity to Plan Purchases during Sales
Басенко Вероника Олеговна; Basenko Veronika Olegovna
2022
Investigation of Perceived Value of Online Cinemas' Recommender Systems on Russian Market
Мусохранов Евгений Вячеславович; Musohranov Evgenij Vaceslavovic
2021
Loyalty program development for LLC "Brave Goodies"
Верещагина Александра Андреевна; Veresagina Aleksandra Andreevna
2017
Marketing plan for the entry of a new wine house into the HoReCa segment of the Georgian wine market: Evidence from the Kakheti region
Липартелиани Тамара Гиоргивна; Liparteliani Tamara
2020
Marketing strategy for launching Expertlead into the St. Petersburg market
Пайкин Никита Михайлович; Pajkin Nikita Mihajlovic