Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/40284
Title: Structural and syntactic changes in the texts of commercial advertisement: A case study of English-Russian translation
Other Titles: Структурно-синтаксические преобразования в текстах коммерческой рекламы при переводе с английского языка на русский
Authors: Рыженкова Анна Александровна
Ryzenkova Anna Aleksandrovna
Матияш Виктория Васильевна
Matias Viktoria Vasilevna
Абдульманова Аделя Хамитовна
Abdulmanova Adela Hamitovna
Issue Date: 2022
URI: http://hdl.handle.net/11701/40284
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_18.B31_fl_MatiasVV.pdfArticle1,4 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_st069561_Matias_Viktoria_Vasilevna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV7,75 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.