Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/12712
Title: The Relationship Between Producer's Information on CSR Provision and Consumer’s Willingness to Buy
Other Titles: Взаимосвязь предоставления производителем информации о корпоративной социальной ответственности и готовностью потребителей покупать
Authors: Макаренко Александра
Комиссаров Павел Владимирович
Komissarov Pavel
Зятчин Андрей Васильевич
Ziatchin Andrei Vаsilevich
Issue Date: 2018
URI: http://hdl.handle.net/11701/12712
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thesis_final_Komissarov.pdfArticle2,82 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Komissarov_P_Scientific_Advisor_otzyv.docxReviewSV27,09 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Review_Komissarov_Pavel.docReviewRev49 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.