Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/11381
Title: Developing a marketing strategy for a digital enterprise: A case study of the Partiya Edi company
Other Titles: Разработка маркетинговой стратегии для интернет-предприятия на примере компании «Партия Еды»
Authors: Лещева Ирина Анатольевна
Гаврилова Елизавета Владимировна
Gavrilova Elizaveta
Гаврилова Татьяна Альбертовна
Gavrilova Tatiana Аlbertovnа
Issue Date: 2017
URI: http://hdl.handle.net/11701/11381
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gavrilova_VKR_NEWmsk.docxArticle3,4 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_otzyv_NR_Gavrilova_signed.docxReviewSV32,14 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Recenziya_LeshhevojIA_na_VKR_GavrilovojEV.docxReviewRev23,86 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.