Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Гладких Игорь Валентинович
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 1 по 20 из 24
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2023
Approximation of Price Metrics to Value Metrics as a Problem of Applied Pricing (the Case of the Car Market)
Сенюшкина Елизавета Дмитриевна; Senuskina Elizaveta Dmitrievna
2018
Consumer Behavior Factors in Natural Beauty and Personal Care Market in Russia.
Панова Виктория Евгеньевна; Panova Viktoriia
2021
Development of a pricing strategy for the "Primorskiy Park Pobedy" JSC commercial sports cluster project
Зенишин Алексей Андреевич; Zenisin Aleksej Andreevic
2020
Development of distribution strategy for "Aran" company
Аветисян Ашхен Арменовна; Avetisan Ashen Armenovna
2021
The development of pricing strategy elements of the hair care service relanch under the Redken brand of L'Oreal company
Никейцева Дарья Андреевна; Nikejceva Dara Andreevna
2022
Development of Subscription Pricing Model on Music Streaming Market
Игольников Артём Константинович; Igolnikov Artem Konstantinovic
2021
Development of the Oftacon Expert company's pricing strategy
Тульцева Анастасия Юрьевна; Tulceva Anastasia Urevna
2023
Development of the Pricing Strategy for Music Streaming Services in the Russian Federation
Шимкуте Кристина Витаутовна; Simkute Kristina Vitautovna
2023
Development of the Product and Pricing Strategy of the Yandex Online Education Service Yandex.Practicum for the Educational Course Python Developer
Абрамова Кристина Олеговна; Abramova Kristina Olegovna
2021
Evaluating the user interface of product review pages in online marketplaces
Минаева Виктория Олеговна; Minaeva Viktoria Olegovna
2023
Factors Influencing on Consumer’s Choice of Mobile Psychotherapy Application on Russian Mental Health Market
Федорова Софья Андреевна; Fedorova Sofa Andreevna
2020
The impact of promotions with uncertain rewards on consumer behavior
Савельева Полина Сергеевна; Saveleva Polina Sergeevna
2023
Improvement of the Subscription Pricing Model in the Russian Consumer Smartphone Market
Косухина Мария Игоревна; Kosuhina Maria Igorevna
2022
Improving the Pricing Strategy of Blakitech LTD for the MyCoach Mobile App in the Russian Market
Данцевич Илона Анатольевна; Dancevic Ilona Anatolevna
2022
Improving the Pricing Strategy of Netology on the Russian e-Learning Market
Перцев Кирилл Александрович; Percev Kirill Aleksandrovic
2020
Improving the Product and Pricing Strategy of the Region Media Company
Праслова Анастасия Александровна; Praslova Anastasia Aleksandrovna
2020
Key elements development of "May" LLC pricing strategy for the retail sales growth of fresh fish in Saint-Petersburg
Майков Даниил Вячеславович; Majkov Daniil Vaceslavovic
2021
The Pay What You Want pricing model as an element of the company's marketing strategy
Сироткина Алина Александровна; Sirotkina Alina Aleksandrovna
2020
Price positioning of the mobile application CoinKeeper in the Russian market
Косякова Анна Александровна; Kosakova Anna Aleksandrovna
2020
Pricing on eco-friendly products (on the example of Russian clothing industry)
Яшина Елизавета Владимировна; Asina Elizaveta Vladimirovna