Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/5202
Title: Factors influencing intention to use massive open online-course on German market
Other Titles: Факторы, влияющие на намерение потребителя использовать он-лайн курсы (изучение рынка Германии)
Authors: Старов Сергей Александрович
Хан Екатерина Михайловна
Khan Ekaterina
доктор экономических наук, доцент С.А. Старов
Doctor of Economics, Associate Professor S.A. Starov
Issue Date: 2016
URI: http://hdl.handle.net/11701/5202
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khan_Ekaterina_mim2016.pdfArticle7,26 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_E_Xan.docxReviewSV32,1 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_ReECENZIYA_E_Xan__2016.docReviewRev197 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.