Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/43517
Title: Development of a Model for Adapting a Marketing Strategy for Low-Income Consumers (Using the Example of Brazil)
Other Titles: Разработка модели адаптации маркетинговой стратегии для потребителей с низким доходом (на примере Бразилии)
Authors: Кирюков Сергей Игоревич
Kirukov Sergej Igorevic
Оспанова Сабина
Ospanova Sabina
Смирнова Мария Михайловна
Smirnova Maria Mihajlovna
Issue Date: 2023
URI: http://hdl.handle.net/11701/43517
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Ospanova_Sabina_Model_Adaptacii_Mark_Strat.pdfArticle2,34 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_Bakalavry_Ospanova.pdfReviewSV182,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.