Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/40065
Title: Consumers’ Attitude Towards Green Marketing in Russian Fast Fashion Market: Factors and Implications
Other Titles: Отношение потребителей к «зеленому» маркетингу на российском рынке быстрой моды: факторы и последствия
Authors: Головачева Ксения Сергеевна
Golovaceva Ksenia Sergeevna
Воробей Любовь Сергеевна
Vorobej Lubov Sergeevna
Алканова Ольга Николаевна
Alkanova Olga Nikolaevna
Issue Date: 2022
URI: http://hdl.handle.net/11701/40065
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VorobejLS_VKR.docxArticle1,91 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_Vorobej.pdfReviewSV180,49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.