Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/3595
Title: Marketing methods for correcting the consumer behavior on tobacco item markets of Russian Federation
Other Titles: Маркетинговые методы коррекции поведения потребителей на рынке табачных изделий в Российской Федерации
Authors: Черенков Виталий Иванович
Оборина Елена Александровна
Oborina Elena
доктор экономических наук, профессор В.И. Черенков
Doctor of Economics, Professor V.I.Cherenkov
Issue Date: 2016
URI: http://hdl.handle.net/11701/3595
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oborina_E__VKR.docxArticle1,34 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_st006131_CHerenkov_Vitalij_Ivanovich_(supervisor)(Ru).txtReviewSV5,7 kBTextView/Open
reviewSV_Recenziya_VKR_Oborina.pdfReviewRev117,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.