Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/13581
Title: The Effect of Promotion with the Use of Digital Technologies on Millenials Generation Consumers’ Attitude to Fashion-Retail Brands
Other Titles: Формирование отношения потребителей поколения миллениалов к брендам в фэшн-ритейле на основе продвижения с использованием цифровых технологий
Authors: Муравский Даниил Владимирович
Хасанова Зарина Анасовна
Khasanova Zarina
Алканова Ольга Николаевна
Alkanova Olga Nikolаevnа
Issue Date: 2018
URI: http://hdl.handle.net/11701/13581
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xasanova_Zarina_Anasovna_VKR.docxArticle2,65 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_Xasanova.pdfReviewSV277,06 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Recenziya_Xasanova.docReviewRev198 kBMicrosoft WordView/Open
reviewSV_st007694_Alkanova_Olga_Nikolaevna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV40 BTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.