Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/13542
Title: The Impact of Social Media Marketing on the Perception of Cosmetics Brand’s Premium Image
Other Titles: Влияние маркетинга в социальных медиа на восприятие премиальности косметического бренда
Authors: Старов Сергей Александрович
Александрова Дарья Владимировна
Alexandrova Daria
Муравский Даниил Владимирович
Muravskii Daniil Vlаdimirovich
Issue Date: 2018
URI: http://hdl.handle.net/11701/13542
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Aleksandrova_D_V_.pdfArticle1,56 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_Aleksandrova.docxReviewSV166,42 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Recenziya_na_rabotu_D__Aleksandrovoj.docxReviewRev38,71 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.