Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/11194
Title: Employer brand management under gender imbalances: A case study of L'Oreal
Other Titles: Управление брендом работодателя в условиях гендерного дисбаланса (на примере компании «L'Oreal»)
Authors: Замулин Андрей Леонидович
Гренадерский Даниил Евгеньевич
Grenaderskii Daniil
Кучеров Дмитрий Геннадьевич
Kucherov Dmitrii Gennаdevich
Issue Date: 2017
URI: http://hdl.handle.net/11701/11194
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Grenaderskij.docxArticle365,43 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_otzyv_NR_Grenaderskij_DE.docxReviewSV29,58 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Recenziya_Grenaderskij.pdfReviewRev112,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.