Просмотр собрания по группе - Авторы Мин Джунхонг

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 1 по 8 из 8
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Consumer Perception of Environmental Sustainability of E-Retailers of Consumer Packaged Goods: Influence on Decision-MakingАгневщиков Ярослав Александрович; Agnevsikov Aroslav Aleksandrovic
2018Consumers’ Preference for the Copycat Brand. The Role of Uncertainty and Country of OriginВоробей Татьяна Сергеевна; Vorobei Tatiana
2018Customers’ Buying Likelihood after an M&A Deal: the Role of Involving Customers in the ProcessРустанович Евгения Игоревна; Rustanovich Evgeniia
2023Factors Influencing on User Choice of Video Streaming ServicesХаджиев Эмельхан Имранович; Hadziev Emelhan Imranovic
2020Factors Influencing Success in Sharing Economy For Consumer Goods SectorДенисова Марина Алексеевна; Denisova Marina Alekseevna
2020Investigating the Determinants in Consumer Choice for Eco-ProductsТуманова Анастасия Валентиновна; Tumanova Anastasia Valentinovna
2022Signaling Quality for Unfamiliar Fashion Brands: Roles of Perceived Brand Name Origin and Brand AntiquityТелешева Ксения Игоревна; Teleseva Ksenia Igorevna
2023Strengthening the Nation Brands Abroad: The Role of TV SeriesЧам Бильге; Cam Bilge