Просмотр собрания по группе - Авторы Смирнова Мария Михайловна

Перейти к: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
или введите несколько первых букв:  
Результаты 92 по 98 из 98 < назад 
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2021Segmentation of Digital Products Consumers: the Role of Digital Competences and Generational FeaturesАлексеева Юлия Иннокентьевна; Alekseeva Ulia Innokentevna
2022Segmentation of Tea Buyers to Improve Communications in the Social Networks of the Company "Uncia" (Applied Project)Ташлыкова Екатерина Александровна; Taslykova Ekaterina Aleksandrovna
2017Selection Criteria of Russian Consumers in the Organic Food Market: Country of Origin PerceptionsМанолова Ирина Владимировна; Manolova Irina
2016A study of consumer behavior on modern music platformsФалолеева Олеся Олеговна; Faloleeva Olesya
2022System of Factors in Consumer Choice of Organic ProductsАйвазян Мэри Гайковна; Ajvazan Meri Gajkovna
2016Understanding the factors influencing consumer digital piracy behaviorЗайцева Юлия Михайловна; Zaitceva Iuliia
2022Сonsumers’ Perception of Online Retail Stores' Image in case of Sustainable Business Strategy: Impact on Customer-Based Brand EquityЛукашова Виктория Алексеевна; Lukasova Viktoria Alekseevna