Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Быков Илья Анатольевич
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 6 по 25 из 29
< назад
дальше >
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
The influence of corporate social responsibility on the company image: A case study of the MMC Norilsk Nickel PJSC
Серая Виктория Сергеевна; Seraya Viсtoria
2017
The influence of media on protest activities in post-soviet semi-authoritarian regimes
Фляйшер Дженни; Fleischer Jenny
2017
Information support of election campaigns in the Russian Federation: A case study of St.Petersburg
Александров Савва Кириллович; Alexandrov Savva
2017
Information transparency and characteristics of web resources development for government authorities
Гультяева Виолетта Юрьевна; Gultiaeva Violetta
2017
Interaction of the government and large-sized businesses in the promotion of social initiatives: A case study of the Gazprom PJSC
Лосева Анна Юрьевна; Loseva Anna
2017
Modern strategies in territorial branding: A case study of the Kola Peninsula
Чижова Екатерина Сергеевна; Chizhova Ekaterina
2018
A personal brand promotion in social networks as one of the production methods
Сергеева Виктория Игоревна; Sergeeva Viktoriya
2018
Political consulting of Russian politicians and public officials: Organisational aspects
Шрейфогель Юлия Александровна; Shreifogel Iuliia
2018
Political crowdfunding technologies in election campaigns in Russia and abroad
Третьяченко Андрей Михайлович; Tretyachenko Andrey
2018
The Portrayal of Russia in US Media in the Aftermath of the 2016 Election Hacking Scandal
Верлаат Майке; Verlaat Maike
2016
PR and advertising in electoral campaigns: A case study of the 2015 deputies elections to the Sochi City Council
Фролова Екатерина Александровна; Frolova Ekaterina
2016
PR and advertising technologies in electoral campaigns: A case study of the 2015 elections in the Kyrgyz Republic
Малюта Богдан Вячеславович; Maliuta Bogdan
2018
PR promotion of a luxury hotel in St.Petersburg
Наумова Анна Игоревна; Naumova Anna
2017
The promotion of the Russian Orthodox Church in the Internet
Назарова Ульяна Сергеевна; Nazarova Ulyana
2020
Regulation of fake news: a comparative analysis of Russia and the United States of America
Черетских Валерия Игоревна; Ceretskih Valeria Igorevna
2018
Resource extraction companies communication with a local community: A case study of the Polymetal PLC
Чульдум Шончалай Мергеновна; Chuldum Shonchalay
2017
The role of visualisation in the building of political parties' image: A case study of the Spravedlivaya Rossiya political party
Митрофанова Ангелина Михайловна; Mitrofanova Angelina
2018
SMM as communication technology in Russia: A case study of the Instagram social network
Рапута Ирина Владимировна; Raputa Iryna
2017
Spindoctoring as a modern PR technology of executive authorities
Разаев Артем Андреевич; Razaev Artem
2017
Strategies of political parties' election campaigns during the 2016 State Duma elections as illustrated by the Edinaya Rossiya political party
Карабаджак Дарья Николаевна; Karabadzhak Darya