Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/43392
Title: The Impact of Virtual Try-On on Purchase Intention in the Russian Makeup Cosmetics Online Market
Other Titles: Влияние виртуальной примерки на намерение совершить покупку на российском онлайн-рынке декоративной косметики
Authors: Гогуа Мэги Мерабовна
Gogua Megi Merabovna
Жигунова Полина Евгеньевна
Zigunova Polina Evgenevna
Смирнова Мария Михайловна
Smirnova Maria Mihajlovna
Issue Date: 2023
URI: http://hdl.handle.net/11701/43392
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZigunovaPE_VKR.docxArticle103,52 MBMicrosoft Word XMLView/Open
ZigunovaPE_VKR.pdfArticle6,24 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_Bakalavry_Zigunova.pdfReviewSV182,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.