Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/43387
Title: Relationship of Consumer Perception of Corporate Social Performance of Businesses with Purchase Intention (Evidence from the Public Food Service Enterprises)
Other Titles: Взаимосвязь воспринимаемой покупателем корпоративной социальной деятельности компании и его намерения совершить покупку (на примере предприятий общественного питания)
Authors: Черенков Виталий Иванович
Cerenkov Vitalij Ivanovic
Демина Евгения Владимировна
Demina Evgenia Vladimirovna
Благов Юрий Евгеньевич
Blagov Urij Evgenevic
Issue Date: 2023
URI: http://hdl.handle.net/11701/43387
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Demina_Evgenia_Vladimirovna.docxArticle2,97 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Otzyv_Demina_BlagovUE.pdfReviewSV139,19 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_st075841_Demina_Evgenia_Vladimirovna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV2,58 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.