Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/41942
Title: Corporate Collections in Brand Identity Formation: Strategies of Selection and Application
Other Titles: Корпоративные коллекции в форматировании идентичности бренда: стратегии подбора и использования
Authors: Могилевич Мария Николаевна
Mogilevic Maria Nikolaevna
Матвеева Юлия Станиславовна
Matveeva Ulia Stanislavovna
Ноговицын Никита Олегович
Nogovicyn Nikita Olegovic
Issue Date: 2023
URI: http://hdl.handle.net/11701/41942
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Matveeva._U.S._VKR.pdfArticle39,96 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Matveeva_otzyv.pdfReviewSV125,1 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_st064029_Matveeva_Ulia_Stanislavovna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV3,01 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.