Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/41165
Title: The Customer-Based Brand Equity for Museums: the Manege Central Exhibition Hall Case
Other Titles: Ориентированный на клиента Брендовый капитал для музеев: кейс Центрального выставочного зала «Манеж»
Authors: Кусраева Ольга Анатольевна
Kusraeva Olga Anatolevna
Джудичи Элеонора Тереза Витториа
Dzudici Eleonora Tereza Vittoria
Старов Сергей Александрович
Starov Sergej Aleksandrovic
Issue Date: 2022
URI: http://hdl.handle.net/11701/41165
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Master_Thesis.Eleonora_Giudici.pdfArticle1,38 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_na_rabotu_Gudicci.docxReviewSV36,76 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.