Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/40253
Title: Recipient-oriented lexical features of e-advertisements: A case study of online toy shop catalogues
Other Titles: Адресатно-ориентированные лексические особенности маркетинговых интернет-текстов (на примере интернет-каталогов фирм по производству игрушек)
Authors: Солнцева Елена Сергеевна
Solnceva Elena Sergeevna
Кравченко Полина Владимировна
Kravcenko Polina Vladimirovna
Жилюк Сергей Александрович
Ziluk Sergej Aleksandrovic
Issue Date: 2022
URI: http://hdl.handle.net/11701/40253
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_KravcenkoB42_fl.pdfArticle586,5 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_na_Kravcenko.pdfReviewSV381,24 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_st069337_Kravcenko_Polina_Vladimirovna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV6,22 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.