Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/3258
Title: The development of marketing strategy for RITINI in the Russian market of women's clothing
Other Titles: Разработка маркетинговой стратегии для компании RITINI на российском рынке женской одежды
Authors: Алканова Ольга Николаевна
Умнова Маргарита Вячеславовна
Umnova Margarita
кандидат экономических наук О.Н. Алканова
Candidate of Economics O.N. Alkanova
Issue Date: 2016
URI: http://hdl.handle.net/11701/3258
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Umnova_Razrabotka_marketingovoy_strategii_dlya_kompanii_RITINI_na_rynke_zhenskoy_odezhdy.pdfArticle3,16 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Umnova_otzyv_NR.docxReviewSV30,54 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Umnova_Recenziya.docReviewRev62,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.