Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/31273
Title: How Live Shopping Influences Impulse Buying Desire : An S-O-R Model Perspective
Other Titles: Влияние совершения покупок в режиме реального времени на импульсивные покупки: перспектива модели S-O-R
Authors: Ребязина Вера Александровна
Rebazina Vera Aleksandrovna
Ван Сыци
Van Syci
Смирнова Мария Михайловна
Smirnova Maria Mihajlovna
Issue Date: 2021
URI: http://hdl.handle.net/11701/31273
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fourth_version_Siqi_Wang.docxArticle857,72 kBMicrosoft Word XMLView/Open
fourth_version_Siqi_Wang.pdfArticle2,1 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Scientific_advisor_reference_form_Siqi_Wang.docxReviewSV27,08 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.