Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/30293
Title: The impact of co-creation on consumer behavior in game industry
Other Titles: Влияние совместного создания ценности на поведение потребителей в игровой индустрии
Authors: Алканова Ольга Николаевна
Alkanova Olga Nikolaevna
Заречнева Ксения Дмитриевна
Zarecneva Ksenia Dmitrievna
Смирнова Мария Михайловна
Smirnova Maria Mihajlovna
Issue Date: 2021
URI: http://hdl.handle.net/11701/30293
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR__Zarecneva_KD.pdfArticle2,81 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_Bakalavry_2021_Zarecneva.docxReviewSV32,56 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.