Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/30121
Title: The Impact of Retailer’s CSR Activities on the Formation of Loyalty to Organic Products under the Private Label
Other Titles: Влияние КСО мероприятий ритейлера на формирование лояльности к органической продукции под собственной торговой маркой
Authors: Кусраева Ольга Анатольевна
Kusraeva Olga Anatolevna
Назаренко Екатерина Андреевна
Nazarenko Ekaterina Andreevna
Старов Сергей Александрович
Starov Sergej Aleksandrovic
Issue Date: 2021
URI: http://hdl.handle.net/11701/30121
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Master_thesis_Nazarenko_MiM_Program.pdfArticle2,61 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_OTZYV_NAZARENKO.docxReviewSV37,01 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.