Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/27183
Title: The Impact of Country of Origin on Brand Image Perception and Purchase Intentions: Case of Korean Products in Russian Skincare Market
Other Titles: Влияние страны происхождения на восприятие имиджа бренда и намерение совершить покупку на примере корейских товаров на российском рынке средств по уходу за кожей
Authors: Кусраева Ольга Анатольевна
Kusraeva Olga Anatolevna
Сивцова Анна Александровна
Sivcova Anna Aleksandrovna
Старов Сергей Александрович
Starov Sergej Aleksandrovic
Issue Date: 2020
URI: http://hdl.handle.net/11701/27183
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Master_thesis_Sivtsova.pdfArticle1,3 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_na_rabotu_Sivcovoj.pdfReviewSV134,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.