Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/11074
Title: Business analytics as a tool to measure consumer brand loyalty
Other Titles: Применение бизнес аналитики в оценке лояльности потребителей к бренду
Authors: Яблонский Сергей Александрович
Кулешова Екатерина Александровна
Kuleshova Ekaterina
Страхович Эльвира Витаутасовна
Strakhovich Elvira Vitаutаsovnа
Issue Date: 2017
URI: http://hdl.handle.net/11701/11074
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KuleshovaEA_VKR_Informacionnyj_menedzhment.docxArticle7,7 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_otzyv_NR_Kuleshova.docReviewSV61 kBMicrosoft WordView/Open
reviewSV_Recenziya_Kuleshova_n.pdfReviewRev137,64 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_st006121_Straxovich_Elvira_Vitautasovna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV3,46 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.