Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/10866
Title: Marketing plan for the entry of a new wine house into the HoReCa segment of the Georgian wine market: Evidence from the Kakheti region
Other Titles: Разработка маркетингового плана выхода нового винного дома в сегмент HoReCa винного рынка региона Кахетия (Грузия)
Authors: Смирнова Мария Михайловна
Липартелиани Тамара Гиоргивна
Liparteliani Tamara
Алканова Ольга Николаевна
Alkanova Olga Nikolаevnа
Issue Date: 2017
URI: http://hdl.handle.net/11701/10866
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_ITOG_LipartelianiTG.pdfArticle4,37 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_Liparteliani.docxReviewSV29,47 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Liparteliani.pdfReviewRev73,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.