Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты выпуска
Авторы
Заголовки
Темы
Политика
Справка
Язык
русский
English
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Архив открытого доступаСанкт-Петербургского государственного университета
DSpace at Saint Petersburg State University
Просмотр собрания по группе - Авторы Кирюков Сергей Игоревич
Перейти к:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
или введите несколько первых букв:
Сортировка:
по заголовку
по дате выпуска
по дате сохранения
Упорядочнить:
по возрастанию
по убыванию
Вывести на страницу:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Авторы:
Все
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результаты 25 по 41 из 41
< назад
Предварительный просмотр
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2022
The Impact of Customer-based Brand Equity of Private Labels on the Customers’ Loyalty to the Retailer on the Russian FMCG-retail Market
Горшкова Дарья Денисовна; Gorskova Dara Denisovna
2023
Improvement of the Subscription Pricing Model in the Russian Consumer Smartphone Market
Косухина Мария Игоревна; Kosuhina Maria Igorevna
2023
Improving the Elements of the "HollyWool" Marketing Strategy оn the Russian Market of Yarn and Knitting Goods
Масленникова Анастасия Олеговна; Maslennikova Anastasia Olegovna
2023
Improving the Elements of «Ohaus» Coffee Shop Marketing Mix
Шиповалова Виктория Алексеевна; Sipovalova Viktoria Alekseevna
2021
Improving the marketing communications program for Mars Wrigley products in the GazpromNeft filling station chain
Верняев Егор Игоревич; Vernaev Egor Igorevic
2023
Improving the Marketing System of the "Vapar Shop" Chain
Мухаммаджанова Рушания Музаффар-кизи; Muhammadzanova Rusania Muzaffarkizi
2020
Improving the Product and Pricing Strategy of the Region Media Company
Праслова Анастасия Александровна; Praslova Anastasia Aleksandrovna
2020
Key elements development of "May" LLC pricing strategy for the retail sales growth of fresh fish in Saint-Petersburg
Майков Даниил Вячеславович; Majkov Daniil Vaceslavovic
2022
Macro-Marketing Approach to Increasing the Competitiveness of an Educational Institution GSOM SPbU Through the Formation of the Sustainability Institute
Баженова Екатерина Дмитриевна; Bazenova Ekaterina Dmitrievna
2022
Marketing Methods of Increasing ESG Investing Attractiveness for a Company on the Videogames Market
Кротова Агата Михайловна; Krotova Agata Mihajlovna
2023
Motives and Barriers in Formation of Organic Products Purchase Intention on the Saint-Petersburg Market
Сидорова Полина Андреевна; Sidorova Polina Andreevna
2020
New product concept development for "0 Calories" company
Федорова Алина Владиславовна; Fedorova Alina Vladislavovna
2021
The Pay What You Want pricing model as an element of the company's marketing strategy
Сироткина Алина Александровна; Sirotkina Alina Aleksandrovna
2017
The promotion of EXPO Education Exhibition on social networks
Левчук Яна Ивановна; Levchuk Yana
2020
Restik automation system's promotion instruments and channels improvement
Лузин Олег Владиславович; Luzin Oleg Vladislavovic
2020
Specificities of consumer behavior when choosing a retail institution for buying household chemicals
Булычев Александр Сергеевич; Bulycev Aleksandr Sergeevic
2016
Tikhvin's image marketing strategy
Доценко Илона Дипаковна; Dotsenko Ilona