Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/5046
Title: Big data analytics as a marketing tool: The best practices of Russian companies
Other Titles: Большие данные как инструмент маркетинга: лучшие практики российских компаний
Authors: Смирнова Мария Михайловна
Артюхова Екатерина Андреевна
Artiukhova Ekaterina
кандидат экономических наук М.М. Смирнова
Candidate of Economics M.M. Smirnova
Issue Date: 2016
URI: http://hdl.handle.net/11701/5046
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
artiukhova_ekaterina_mim2016.docxArticle1,08 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Artiukhova_otzyv.pdfReviewSV1,7 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Artiukhova_review.pdfReviewRev155,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.