Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/46766
Title: Formation of Multi-Channel Sales Strategy for the Pet Nutrition Business Unit within the International FMCG Company Operating in the Russian Federation
Other Titles: Формирование мультиканальной стратегии продаж бизнес-подразделения по производству кормов для домашних животных в рамках международной FMCG-компании, работающей в Российской Федерации
Authors: Дерманов Василий Константинович
Dermanov Vasilij Konstantinovic
Шитикова Алёна Романовна
Sitikova Alena Romanovna
Верховская Ольга Рафаиловна
Verhovskaa Olga Rafailovna
Issue Date: 2024
URI: http://hdl.handle.net/11701/46766
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diploma.pdfArticle1,17 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_Shitikova.docxReviewSV31,48 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.