Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/4509
Title: Application of ANOVA in marketing
Other Titles: Применение многофакторного дисперсионного анализа в маркетинге
Authors: Громова Екатерина Викторовна
Семыкина Александра Андреевна
Semykina Aleksandra
кандидат физико-математических наук, доцент Е.В. Громова
Candidate of Physics and Mathematics E.V. Gromova
Issue Date: 2016
URI: http://hdl.handle.net/11701/4509
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom_ya.pdfArticle615,09 kBAdobe PDFView/Open
reviewSV_st006809_Gromova_Ekaterina_Viktorovna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV4,7 kBTextView/Open
reviewSV_Recenziya_Semykina.docxReviewRev28,78 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_st006809_Gromova_Ekaterina_Viktorovna_(reviewer)(Ru).txtReviewRev3,94 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.