Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/43338
Title: Agile Marketing as a Factor of Firm Performance: Empirical Study of Russian Companies
Other Titles: Гибкий подход к маркетингу, как фактор экономической эффективности фирмы: эмпирическое исследование российских компаний
Authors: Березка Светлана Михайловна
Berezka Svetlana Mihajlovna
Праслова Анастасия Александровна
Praslova Anastasia Aleksandrovna
Смирнова Мария Михайловна
Smirnova Maria Mihajlovna
Issue Date: 2023
URI: http://hdl.handle.net/11701/43338
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Master_thesis_2023_Praslova.pdfArticle2,07 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Scientific_Advisor_Reference_PraslovaA.pdfReviewSV128,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.