Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/3557
Title: A study of consumer behavior on modern music platforms
Other Titles: Исследование поведения российских пользователей современных музыкальных платформ
Authors: Смирнова Мария Михайловна
Фалолеева Олеся Олеговна
Faloleeva Olesya
кандидат экономических наук М.М. Смирнова
Candidate of Economics M.M. Smirnova
Issue Date: 2016
URI: http://hdl.handle.net/11701/3557
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Faloleeva.docxArticle835,98 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Faloleeva_otzyv_VKR-1.pdfReviewSV1,25 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_RECENZIYA_FALOLEEVOJ.pdfReviewRev406,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.