Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/32570
Title: Value of Story-telling Animation in a Website for Brands: Consumer Response in Hedonic and Utilitarian Consumption Contexts
Other Titles: Ценность «рассказывающей» анимации на веб-сайте для брендов: реакция потребителей в гедонистическом и утилитарном контекстах потребления
Authors: Junhong Min
Junhong Min
Андреева Екатерина Константиновна
Andreeva Ekaterina Konstantinovna
Далман Мустафа Дениз
Dalman Mustafa Deniz
Issue Date: 2021
URI: http://hdl.handle.net/11701/32570
Appears in Collections:MASTER'S STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thesis___July_7___Andreeva_E.pdfArticle1,57 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Andreeva_Advisor.docReviewSV56,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.