Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/30887
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЖукова София Витальевнаru_RU
dc.contributor.advisorZukova Sofia Vitalevnaen_GB
dc.contributor.advisorЖукова София Витальевнаru_RU
dc.contributor.advisorZukova Sofia Vitalevnaen_GB
dc.contributor.authorКравченко Анна Вячеславовнаru_RU
dc.contributor.authorKravcenko Anna Vaceslavovnaen_GB
dc.contributor.editorСтрахович Эльвира Витаутасовнаru_RU
dc.contributor.editorStrahovic Elvira Vitautasovnaen_GB
dc.date.accessioned2021-07-31T18:39:10Z-
dc.date.available2021-07-31T18:39:10Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.other066016en_GB
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/30887-
dc.description.abstract2020 год начался с пандемии COVID-19 и всемирного режима самоизоляции, вынудившего большую часть мира работать удаленно. В экстремальных условиях компании и сотрудники по-разному адаптировались к меняющимся условиям внешней среды. Удаленная работа с большой вероятностью останется в наших жизнях еще надолго и поэтому требует проведения анализа существующего опыта и проведения улучшений, направленных на создание комфорта сотрудников и повышения их эффективности. Данная работа ставит перед собой цель исследовать и оценить влияния пандемии на бизнес-процессы компаний на примере компании L’Oreal, на основе чего предоставить рекомендации по улучшению организации удаленной работы.ru_RU
dc.description.abstractThe year 2020 started with the COVID-19 pandemic and a worldwide lockdown that forced the most of the world to work remotely. Companies and employees have adapted to the changing environmental conditions in extreme conditions in different ways. Remote work is likely to remain in our lives for a long time and therefore requires an analysis of existing experience and implementation of improvements aimed at creating comfort for employees and increasing their efficiency. This work aims to investigate and assess the impact of the pandemic on the business processes of companies using the example of L'Oreal, on the basis of which to provide recommendations for improving the organization of remote work.en_GB
dc.language.isoru
dc.subjectбизнес-процессru_RU
dc.subjectинформатизацияru_RU
dc.subjectпандемия COVID-19ru_RU
dc.subjectудаленная работаru_RU
dc.subjectbusiness processen_GB
dc.subjectdigitalizationen_GB
dc.subjectCOVID-19 pandemicen_GB
dc.subjectremote worken_GB
dc.titleResearch of the COVID-19 pandemic impact on the informatization of business processes on the example of L'Oreal companyen_GB
dc.title.alternativeИсследование влияния пандемии COVID-19 на информатизацию бизнес-процессов на примере компании L'Orealru_RU
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Kravcenko_Anna.docxArticle11,15 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_Bakalavry_2021_Kravcenko.docxReviewSV32,99 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.