Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/30729
Title: The new regional brand as a way to enhance tourism and recreational attractiveness of an area: a case study of St Petersburg and the Leningrad region
Other Titles: Новый региональный бренд как способ повышения туристско-рекреационной привлекательности территории (на примере Санкт-Петербурга и Ленинградской области)
Authors: Амбурцева Наталия Игоревна
Amburceva Natalia Igorevna
Гусельникова Екатерина Владимировна
Guselnikova Ekaterina Vladimirovna
Исаченко Татьяна Евгеньевна
Isacenko Tatana Evgenevna
Issue Date: 2021
URI: http://hdl.handle.net/11701/30729
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Guselnikova_E.V..docxArticle3,5 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_OTZYV_RECENZENTA_VYPUSKNOJ_KVALIFIKACIONNOJ_RABOTY.docxReviewSV23,8 kBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Otzyv_rukovoditela__Guselnikova_E.V..docxReviewSV52,31 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.