Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/30672
Title: Applying knowledge ontology for improvement of marketing communications for the “Touch” company
Other Titles: Использование онтологии знаний потребителей для улучшения маркетинговых коммуникаций компании «Touch»
Authors: Кудрявцев Дмитрий Вячеславович
Kudravcev Dmitrij Vaceslavovic
Гибалов Артемий Вадимович
Gibalov Artemij Vadimovic
Гаврилова Татьяна Альбертовна
Gavrilova Tatana Albertovna
Issue Date: 2021
URI: http://hdl.handle.net/11701/30672
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_GibalovA.V.docxArticle8,08 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Otzyv_na_VKR_studenta_GibalovAV__NR_LesevaIA_.pdfReviewSV179,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.