Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/30418
Title: The development of pricing strategy elements of the hair care service relanch under the Redken brand of L'Oreal company
Other Titles: Разработка элементов стратегии ценообразования для вывода на рынок новой версии услуги под брендом Redken компании L’Oreal
Authors: Старов Сергей Александрович
Starov Sergej Aleksandrovic
Никейцева Дарья Андреевна
Nikejceva Dara Andreevna
Гладких Игорь Валентинович
Gladkih Igor Valentinovic
Issue Date: 2021
URI: http://hdl.handle.net/11701/30418
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VKR_Nikejceva.docxArticle7,45 MBMicrosoft Word XMLView/Open
reviewSV_Otzyv_Nikejceva.docxReviewSV39,47 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.