Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/27243
Title: Development of a digital marketing strategy for the company "Vil Flowers"
Other Titles: Разработка цифровой маркетинговой стратегии для компании «Vil Flowers»
Authors: Лещева Ирина Анатольевна
Leseva Irina Anatolevna
Нелюбина Валерия Юрьевна
Nelubina Valeria Urevna
Яблонский Сергей Александрович
Ablonskij Sergej Aleksandrovic
Issue Date: 2020
URI: http://hdl.handle.net/11701/27243
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Razrabotka_cifrovoj_marketingovoj_strategii_dla_kompanii_Vil_Flowers.pdfArticle3,19 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_Otzyv_NR_Bakalavry_NELUBINA.pdfReviewSV143,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.