Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11701/10039
Title: Corporate museum as a technology of corporation brand development: A case study of the SUE "Vodokanal of St.Petersburg"
Other Titles: Корпоративный музей как технология развития бренда корпорации (на примере ГУП «Водоканал Санкт-Петербурга»)
Authors: Литвинова Мария Анатольевна
Краснова Евдокия Вячеславовна
Krasnova Evdokiya
Каверина Елена Анатольевна
Kaverina Elena Аnаtolevnа
Issue Date: 2017
URI: http://hdl.handle.net/11701/10039
Appears in Collections:BACHELOR STUDIES

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
st032172.pdfArticle1,43 MBAdobe PDFView/Open
reviewSV_st006631_Kaverina_Elena_Anatolevna_(supervisor)(Ru).txtReviewSV4,2 kBTextView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.