Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/887
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorAgulin, Petr N.-
dc.contributor.authorАгулин, П. Н.-
dc.date.accessioned2014-03-21T22:57:01Z-
dc.date.available2014-03-21T22:57:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/887-
dc.description.abstractThis works aims to elaborate on the impacts of the new corporate information management system im-plementation (Airport Operational Database) onto change of operational and business processes in Operations Department of International Airport Pulkovo (Saint Petersburg). Main result: “to-be” models of processes in the context of the new AODB implementation.en_GB
dc.language.isoEnglishen_GB
dc.publisherGraduate School of Management, Saint Petersburg University, Master in Information Technologies and Innovation Managementen_GB
dc.subjectbusiness process improvementen_GB
dc.subjectbusiness process assessmenten_GB
dc.subjectairport operational databaseen_GB
dc.titleProcess Analysis and Improvement in the Context of International Airport Information Management System Implementation: the Case Study of Northern Capital Gateway Companyen_GB
dc.title.alternativeАнализ и оптимизация процессов при внедрении информационной системы международного аэропорта (на примере компании «Воздушные ворота Северной Пальмиры»)en_GB
dc.typeThesisen_GB
Располагается в коллекциях:Master's Theses

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Agulin_Advisor's Reference.doc51,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть
Agulin_Referee's Review.doc59 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.