Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://hdl.handle.net/11701/7205
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorГаленко Валентин Павловичru_RU
dc.contributor.authorШляпина Варвара Борисовнаru_RU
dc.contributor.authorShlyapina Varvaraen_GB
dc.contributor.editorМеркурьева Юлия Валентиновнаru_RU
dc.contributor.editorMerkureva Iuliia Vаlentinovnаen_GB
dc.date.accessioned2017-09-29T13:04:15Z-
dc.date.available2017-09-29T13:04:15Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.other015148en_GB
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11701/7205-
dc.description.abstractстудий загара “Истерика” для обоснования применимости методов к другим предприятиям этой сферы. Применяя методы анализа, опроса, экспертного интервью, авторы пришли к выводу, что автоматизация процесса работы с клиентами с помощью CRM-систем, работа с отзывами и информацией о компании с помощью инструментов ORM и SERM, поисковая оптимизация SEO, а также ведение аккаунтов компании в социальных сетях в рамках SMM-стратегии являются эффективными методами управления репутационным капиталом. Результаты данной работы будут полезны менеджерам по работе с репутацией, бренд-менеджерам, маркетологам и управляющим предприятий в сфере услуг и не только. Сделанные выводы могут оказать благотворное влияние на деятельность организаций в высококонкурентной среде.ru_RU
dc.description.abstractAnnotation Shlyapina Varvara Borisovna MANAGEMENT OF REPUTATION CAPITAL IN AN ORGANISATION Sociology Key words: reputation, reputation capital, management of reputation capital, ORM, SERM, SMM, CRM Reputation is one of the most important characteristics of a company and may play a great role in keeping the clients close in the context of an economic crisis. The authors try to solve a problem of less than active usage of reputation capital of an organization. The use theories and models of the sociologists who studied communication, as reputation was a result of it. The goal of the research is to find and prove the methods of management of reputation capital in Isterika, organization functioning in the field of service (beauty). To reach the goal authors had to: • analyze the meaning of the term ‘reputation capital’; • measure opportunities and threats of management of reputation capital; • find out and use management of reputation capital methods in an organization of services sector; • analyze the results of management of reputation capital in Isterika, Saint-Petersburg’s net of hair&tanning salons to prove it’s usage for other organizations in services sector. Using sociological methods such as analysis, survey, expert interview, authors concluded: automatization of client services using CRM, networking and stimulating good reviews via ORM and SERM, search engine optimization (SEO) and social media marketing (SMM) are really effective methods to manage reputation capital. Results of the study are useful for reputation managers, brand managers, PR managers, marketing managers, etc. It can have good effect on the activity of organisations dealing in competitive environment.en_GB
dc.language.isoru
dc.subjectрепутацияru_RU
dc.subjectрепутационный капиталru_RU
dc.subjectуправление репутационным капиталомru_RU
dc.subjectORMru_RU
dc.subjectSERMru_RU
dc.subjectSMMru_RU
dc.subjectCRMru_RU
dc.subjectSEOru_RU
dc.subjectreputationen_GB
dc.subjectreputation capitalen_GB
dc.subjectmanagement of reputation capitalen_GB
dc.subjectORMen_GB
dc.subjectSERMen_GB
dc.subjectSMMen_GB
dc.subjectCRMen_GB
dc.titleManagement of the reputational capital of the organisationen_GB
dc.title.alternativeУправление репутационным капиталом организацииru_RU
Располагается в коллекциях:MASTER'S STUDIES



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.